ŠE TRI DNI DO ZAKLJUČKA KAMPANIJE

Samo še 3 dni do konca prve skupnostne kampanje za množično financiranje:  Hrane ne mečemo stran.

V dnevih, ko se je zaključila javna obravnava  predloga strategije za manj izgub in odpadne hrane v verigi preskrbe s hrano, se tudi kampanji iztekajo dnevi do zaključka.  https://www.gov.si/novice/2020-10-02-v-javni-razpravi-predlog-strategije-za-manj-izgub-in-odpadne-hrane-v-verigi-preskrbe-s-hrano/

Ta hip že vemo, da bo kampanja uspešna, saj smo kljub situaciji, ki je ta hip v državi vzpodbudili dovolj široko podporo, da bomo presegli zastavljen cilj.  Upam, da to pomeni, da bomo tudi  zastavljeno strategijo skupaj speljali in dosegli cilje v njej.  Predloga strategije  nisem brala, nič komentirala, ker enostavno nisem uspela najti energijo za to.  Vsa delovna okolja se moramo ta hip izredno intenzivno ukvarjati s tem, da preprečimo okužbo in širjenje virusa v svojih ekipah. In ob tem še iščemo odgovore na vprašanja, ki se stalno postavljajo.

Kako naprej? Kaj bo v prihodnje drugače?

In tukaj je jasno, da smo naše sporočilo v kampanji res široko zastavili in jasno povedali. Samo v povezovanju, medgeneracijskim in medsektorskim je tista moč, ki nam bo pomagala, da bomo lahko dosegli izboljšanje svojega delovanja.  Nosilci bodo mlada prihajajoča generacija, ki ima znanje in našo podporo. In ta podpora mora biti množična. Lahko  ji rečemo kar “Nakup z namenom” ali “Povezani z namenom”.

Ker samo, če bomo sami podprli gospodarski razvoj, bomo uspešni tudi kot družba in država.  Res bi bilo fino, če bi to energijo, ki jo znamo pokazati ob športnih uspehih, ob humanitarnih akcijah in ob naravnih nesrečah pogosteje pokazali tudi ob spremembah, ki se jih lahko spelje samo z znanostjo in gospodarskih pristopom.  To je namreč krožno gospodarstvo.  

Vsaka krožna zgodba pokaže pot. Teh poti je veliko in tisti, ki gremo po določeni poti potrebujemo stalno usmerjanje, stalno poročanje, vzpodbujanje… in to si lahko damo samo med seboj.  In to se da izmeriti, da vemo ali smo dobro investirali svoj čas, svoj denar in ali smo dobro organizirali potovanje po poti do cilja.

Hvala vsakemu posebej in vsem skupaj za podporo te prve kampanje.  Organizirali bomo Povezovalnice samo za vas podpornike in donatorje, da se med seboj spoznamo, da drug drugega podpremo in da to energijo  množimo…  V Povezovalnici se bomo dobili vsako prvo sredo v mesecu,  ob 15 uri, za eno uro, prvič že to sredo, 4.11.2020, ob 15:00 uri se dobimo v Povezovalnici,  ko bomo predebatirali načrt izvajanja,  ki ga lahko preberete tudi spodaj pod filmom https://www.adrifund.com/project/view/959

Te Povezovalnice na daljavo bodo na začetku namenjene samo podpornikom in donatorjem. Torej na povabilo.

Naš slogan Spremembe po meri človeka in Povezani z namenom, ki jih že leta ponavljamo smo vgradili v gibanje/platformo Dobro z dobrim. In v tem proces bomo uspeli povezati deležnike, posameznike, ki imamo iste vrednote, dostojanstvo, odgovornost, pravičnost, preglednost in zanesljivost -  https:/etri.si/

Naše Povezovalnice  od prve v Periskopu, kjer smo tudi pisali projekt Volk sit in koza cela http://volksitkozacela.si/, na sejmu Agra in sejmu Green v Gornji Radgoni, na sejmu Narava in zdravje, v kuhinji Biotehnične fakultete na Rodici, v Učilni okusov na tržnici v Ljubljani, na tržnici v Mostah, na mnogih pogostitvah z namenom, izobraževanjih za preventivo za zdravje na delovnem mestu...  so enostavno delo, ki je obrodilo sadove.  In te sadove bomo sedaj vgradili v Mini tovarno. Delovanje kot  gostinski obrat ne zadošča.  Viške je potrebno predelati na bolj industrijski način in s tem podpreti razvoj, ki bo dal  dodano vrednost v  verigi s preskrbo hrane, ki bo ustvarila tudi nova trajna delovna mesta. In to je pomemben del grajenja vključujoče družbe, ki je edina lastnost, ki jo moramo vgraditi v vse poti v smeri  trajnostnega razvoja in družbe.

https://www.adrifund.com/project/view/959

Lenka Puh,

Zavod Vinetum Slovenske gorice, zavod za trajnostni turizem Lenart

www.jazon.si

www.dobrozdobrim.si 

 

Povezovalne promocijske aktivnosti se navezujejo na projekt:Družbeno odgovorno podeželje v Savinjski dolini – Fižolčkova pot, financiran s strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP)

Povezovalne promocijske aktivnosti se navezujejo na projekt:

Družbeno odgovorno podeželje v Savinjski dolini – Fižolčkova pot, financiran s strani Ministrstva za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano (MKGP)